Enigmatis 3: The Shadow of Karkhala
Pobierz
Rok Wydania:
2016
Twoja Ocena:
Musisz się zalogować, żeby móc oddać głos
Średnia Ocena:
9.00
Ściągnięć:
183
Data dodania:
21.08.2016
Dodał:
skorpion

 

"Enigmatis 3: The Shadow of Karkhala" jest grą ukryte przedmioty studia Artifex Mundi z Katowic. Jak zapewniają producenci, jest to finalna odsłona tej serii. Tym razem akcja gry dzieje się w Karakorum, niezwykłym górzystym miejscu pełnym świątyń i jaskiń. Bohaterowie mają nadzieję, że znajdą tu wiele wskazówek i informacji, które wreszcie pozwolą ustalić miejsce pobytu niebezpiecznego Kaznodziei i w końcu go pokonać. Twoim zadaniem jest pokierowanie ich poczynaniami. Zobacz dokładniejszy opis, który został stworzony do wersji kolekcjonerskiej.

Wymagania gry: system operacyjny Microsoft Windows XP/Vista/7/8, procesor 2000 MHz, pamięć RAM 1024 MB, DirectX w wersji 9.0 oraz dysk twardy mogący pomieścić 1303 MB danych.

 

Widoczny tu polski tekst został stworzony specjalnie dla tego serwisu. Jest on chroniony prawami autorskimi. Administratorzy portalu zezwalają na jego pobranie i skopiowanie na własną stronę. Trzeba jednak spełnić pewien warunek. Należy przy skopiowanym opisie umieścić odnośnik do tej podstrony (zobacz u góry pasek adresu) oraz wstawić tekst www.grylogiczne.pl.

 

 


Artifex Mundi proudly presents Enigmatis: The Shadow of Karkhala, the final chapter in the blockbuster Enigmatis trilogy.

The demonic Preacher has escaped to the remotest reaches of Tibet in pursuit of a dark secret that could give him ultimate power. He first escaped the Detective and her partner, P.I. Richard Hamilton, in Maple Creek, and then again at Ravenwood Park. This time, it is personal.

After returning to Maple Creek and uncovering new evidence about the Preacher’s plan, the two detectives set out in search of a centuries-old monastery hidden high in the mountains of Tibet, where the immortal Preacher’s lifelong search for world domination could finally meet its end.

Drawn into this ancient struggle between the forces of light and darkness, the detectives must defeat the Preacher at any cost. But will they be able to catch him before it is too late? Will they even be able to stop him if they do, now that he is more powerful than ever? What secrets will they find in the shadows of Karkhala?

 

Galeria
Komentarze (0)

brak komentarzy